Avmaskning av djur på Vethem

Inälvsparasiter (maskar) är ett av de vanligaste hälsoproblemen hos hundar, katter, kaniner, hästar och flera andra djur.

Få snabb hjälp med avmaskning av ditt djur:

Vethem är en digital veterinärtjänst med över 20 legitimerade veterinärer. Första samtalet är gratis och har du Agria djurförsäkring har du alltid gratis rådgivning från Vethem.

Ditt djur kan vara infekterat med mask utan att visa några tydliga tecken på sjukdom. Men vanliga symptom kan vara kräkningar, diarre, hosta och även vissa pälsproblem. Många djur avmaskas vid behov men det är också vanligt med avmaskning i förebyggande syfte.

Om du misstänker att ditt djur lider av mask eller vill ha hjälp i förebyggande syfte kan du kontakta Vethem. Vi är en digital veterinärtjänst som varje månad hjälper tusentals svenska djurägare via videosamtal.

Våra veterinärer hjälper till med behandling, rådgivning och recept. Ladda ner Vethem och lägg till ditt djur gratis redan idag!

Här kan du läsa mer om avmaskning av hund samt spolmask hos katt.

Vethem - veterinär i mobilen

✔ Gratis samtal med Agria Djurförsäkring
✔ Första samtalet alltid gratis
✔ Öppet alla dagar 07-24